tisdag, april 17, 2007

Exkursion

















Det visade sig ta nästan hela dagen att åka till Hässelby Strand och Farsta Strand. Och inte fick jag mycket ut av det. Det var lite sjöigt liksom, och sen känner jag hur jag vill bo nästan överallt i Stockholm. Jag är väldigt förtjust i hur tunnelbanan går upp ovanför jord precis utanför stadskärnan. Då är det nästan som att åka spårvagn.

Men varför godkänner inte Google min sida för reklam undrar jag! Texas sida har ju blivit godkänd och han anmälde den efter mig.

Sedan kom jag som vanligt på jättemycket att blogga om under promenaden längs Farsta Strand. Det är borta nu.

3 kommentarer:

Texas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Texas sa...

Min sida är bättre, därför reklam.

Jag kom på så jävla mycket att blogga om när jag var ute på röd linje. Näst sista stationen. Men jag glömde allt. Fan, man borde skaffa ett fickminne att prata in saker i hela tiden så att man kommer ihåg.

När det gäller boende så vill jag inte bo i Alby eller så långt bort överhuvudtaget. Det är sjukt långt bort! tar fan fyrtio jävla minutas att ta sig in till stan. Men du har rätt i att förorten är fin, och det är fint med tunnelbana ovan jord. Men det är inte som spårvagn. Spårvagn är fult. Solna är dessutom finast. Perfekt!

Tommy sa...

Ja, Texas har en fantastisk reklan-spot där det står "Gud älskar dig!" högst upp på sin sida...