fredag, april 20, 2007

Städa och hyra

Om bara någon timme anländer kvinnan i mitt liv (en av dom åtminstone) till Stockholms central. Då blir det till att lägga ångesten på hyllan för några dagar och åtnjuta kärlekens nektar. Detta innebär dessvärre att jag först måste städa mitt rum, vilket inte gjorts på kanske två veckor. Därefter måste jag besöka Casablanca för att dels återlämna Waking Ned, en irländsk lottofilm med nakna gamla gubbar som jag och Texas hade en oförglömlig myskväll till, dels för att hyra Gudfadern II som blir kvällens film.

Vad gästabudet får för effekt på mitt bloggande över helgen återstår att se. För övrigt anser jag att Sveriges Radio bör förgöras.

2 kommentarer:

Texas sa...

Märkligt det där. När vissa kommer på besök, då städas det minsann, men för andra, ja då puffar du inte ens till kuddarna. Dåligt tycker jag.
Dessutom tycker jag inte att du ska prata mer om ditt sjuka påfund med skrynkliga, nakna, irländare och möglig fransk ost. Det var sjukt och bör aldrig mer dryftas.

Terry sa...

Förgöra? Hur tänker du då?
och också: det är sjukt törigt att du har ordverifiering på din kommentarsgrej. So says I.