tisdag, april 24, 2007

Jag måste va sjuk

Min sjukdom har bestulit mig på nattsömnen. Det blev till att ligga och vrida sig och jag känner mig således inte direkt utvilad. Möjligtvis får jag skylla mig lite själv för att jag igårkväll var tvungen att klämma i mig senaste Entourage. Och om jag inte blivit riktigt övertygad av de två första avsnitten sedan uppehållet så blev jag det nu. Aris känsloutflykter när han räddade Lloyd från prostitution i förra avsnittet var visserligen en höjdare men veckans desperata terapi-behov för detta tillstånd slog rekordet.

Nu är jag i akut behov av frukost, morgonduschen gjorde susen för min hygien men var desto mindre hjälpsam för mitt sjuktillstånd. Jag bävar därmed lite inför kvällens sunkhaksrep runt Fridhemsplan. Det är ett typiskt sånt där rep som ska bli jättekul att göra, framförallt för att höra Fruktkepsens träffande iakttagelser och Receptionistens ärtiga utbringade av skålar. Nu kanske jag inte ens kan följa med. Livet är bra orättvist, jag hoppas bara att jag hinner bli kry till helgens svensexa.

Inga kommentarer: