lördag, november 03, 2007

Skate

Har spelat en hel del Skate hos bror och insåg att jag var tvungen att skaffa det själv. Eftersom jag tyvärr bara sitter på en Ps2 och det inte finns tillgängligt fick jag lov att istället nöja mig med Tony Hawks Proving Ground. Efter att ha kollat en recension på nätet blev jag ändå övertygad om att detta till och med kunde vara roligare. Det visade sig senare vara skitdåligt.

Men ovetandes om detta gick jag bestämt till Webhallen på release-dagen igår men ack, de hade inte fått in det. Istället styrde jag kosan mot Gallerian och EB Games där de glatt meddelade att de fått in spelet och det kunde bli mitt för 450 spänn. Jag pungade gladeligen ut. Som jag tryckte in min pinkod i kortläsaren frågade tjejen i kassan:
– Skejtar du?
– Eh, nja, nej det gör jag inte.
– Okej. Du får en skateboard på köpet annars...
– Oj.

Så nu är jag inte bara ägare av ett tråkigt spel utan även av en bräda och därmed en blivande skejtare. Jag skulle vilja hävda att Aron och skating passar varandra som handen i handsken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det skulle jag också vilja hävda!

Texas sa...

Jag skulle faktiskt vilja hävda motsatsen. Men jag hävdar det inte, för det är kul att se dig misslyckas.