måndag, juli 09, 2007

Kasta gris

Det var 75-års kalas i Dalarna i helgen. Då kastades det en hel del gris men själv fick jag Bara Bacon och Fläsklägg hela tiden. Söndagen helgades med bäversafari. Vi fick dessvärre inte se några bävrar. Istället fick vi se det här vildsvinet som åt på sina bullar.














Bara några minuter senare fick jag återse min kära vän älgen, som jag var ensam om att ha sett på väg ut i skogen. Nu fick jag bildbevis.













Hon är lika chockad som jag är nöjd.


















(Jag pekar inte på älgen på denna bild, jag pekar bara mot skogen)

Jag lämnar er, för den här gången, med en bonusbild på räkmackan jag åt för några veckor sedan men aldrig hann blogga om.

4 kommentarer:

Eriks Exil sa...

På morgonmötet i morgon ska jag föreslå att vi gör en stor intervju med dig om dina upplevelser i Dalarna. Rubriken blir "Jag trodde jag skulle dö".

Anonym sa...

Det är fortfarande ett mysterium att du går ner i vikt.

ART IS BUSINESS sa...

Du är en man av naturen, men samtidigt en man som gärna äter det naturen har att erbjuda. Härligt!

Anonym sa...

Skriv nåt då. Mina intima stunder med datorn blir alldeles för korta när du håller på såhär.