söndag, juli 22, 2007

Det regnar i Varberg

Det har det gjort större delen av dagen. Men igårkväll var det uppehåll och molnfritt. Då var det också campingbio nere vid badet. På en uppblåsbar duk bjöd SF Sveriges husvagns-trash på Göta Kanal 2: Kanalkampen. Jag stannade inte för filmen.

Däremot såg jag husvagnsklassikern Sunes Sommar på TV häromdagen. Det var högkvalitativ underhållning och Peter Haber i sin bästa form.

Den mesta av tiden här i sommarstugan går åt framför TV:n. Idag har jag haft lite timeout när mor såg på Sommarandakt från Torpkonferensen. Det kändes som något jag klarade mig utan.

Tidigare i veckan såg jag däremot Death Proof som sannerligen hade en av de bästa slutscenerna någonsin.

Vad är meningen med allt?

2 kommentarer:

Tommy sa...

Death Proof slutscen RULES!

Anonym sa...

Jag undrar hur den där neurotiker-toppen ändras egentligen? Det är väl inte som att några av de andra gör särskilt mycket? I god vetenskaplig anda tycker jag att du ska redovisa metoden för undersökningen. Thorsten Thurén hade gjort det. Han är nog ganska neurotisk om man lär känna honom förresten.