lördag, oktober 13, 2007

En förhandslyssning

Den första praktiklönen brändes direkt. Den brändes på en bas, ett externt ljudkort, en mikrofon med stativ och lite sladdar. Sedan dess har jag pulat, på de små lediga stunder jag haft, för att spela in. Allt är långt ifrån färdigt, det låter inte fantastiskt och är ett work-in-progress. Men för de intresserade kommmer här ett litet smakprov av vad som inom en förhoppningsvis snar framtid kommer att dyka upp på en myspace-sida nära dig. Lite av ett unikt tillfälle ni erbjuds kära läsare.



Spela gärna högt.

PS. Genom att klicka på låttiteln kan du ladda hem låten.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Arona!
Detta var fruktansv�rt bra! N�r kommer du p� MTV?

ART IS BUSINESS sa...

Great! Aron du låter som ett lyckligt velvet underground, din låt är fantastisk!

Aron sa...

Tack Mattias, va stolt du gör mig, dina ord väger tungt.

Anonym sa...

Aron !

När uppträder du på debaser ?

Den låten med en öl i handen och man kan dö som en lycklig man

/ P.Odemalm

Anonym sa...

Hej Aron

Det låter riktigt bra! Säger en arbetskamrat till Lotta.

Johanna sa...

Det svänger. Jag gillar när det svänger.

Aron sa...

Jag med, jag gillar när det svänger, och öl.

Johanna sa...

Schammalacka