söndag, juni 24, 2007

Midsommar i Åg

Det är fint i Åg. Det verkar även vara lite av ett gay-community. Av nio fastigheter innehas två av homosexuella par. Dessutom är ett misstänkt lesbiskt par spekulanter på ett hus. Midsommaren här var den trevligaste på länge.

I skjulet hittade vi ett överblivet golfset som beprövades ivrigt. Svärfar satte mig på prov med whisky redan på torsdagskvällen och snapsade mig under bordet på själva aftonen. Sedan tog han ut oss på sjön. Båda två hade vi klätt oss fint.












Nästa dag var det fest på nytt. Denna gång i Falun med utgång till utelivets stolthet Harry's.












Japp, det var karaoke, men då var vi fortfarande hemma. Idas familj är lite av karaokefantaster. Störst fan är storasyster Elenor och bästa vännen Maria.














Men jag och Ida fick tillfälle att briljera ändå. Med I Got You Babe såklart. Men det krävde koncentration.














Over and out, twist and shout.

5 kommentarer:

Texas sa...

Pft... Den där midsommaren verkar inte komma i närheten av midsommaren du och ida missade i ängelsberg. ojojoj, jag säger bara det, ojojoj...

Aron sa...

Jag fick lov att korta ner historien om midsommar avsevärt eftersom bildfixandet tog sån jävla tid. Men jag tänker nog återkomma med lite utförligare beskrivning, åtminstone några till bilder så du förstår aftonens storhet.

Texas sa...

Jag tror ändå inte riktigt att den kommer upp i ängelsbergs-midsommarens storhet.

Eriks Exil sa...

Du är så fin när du ställer upp dig sådär uppklädd och tar kort. Förresten, fråga någon med koll om det finns några bra brasserier i falun. Och då menar jag BRA. Ingen skit.

Anonym sa...

Aron du kan hälsa erik att svaret är utan tvekan nej. Vad tror han egentligen?