torsdag, september 06, 2007

Omstart

Som ni säkert lagt märke till har bloggen fått en liten extreme mini make-over. Det är ett steg i återlanseringen av en mer kontinuerlig uppdatering. Jag har vid tidigare blogg-återfall medvetet undvikit att skriva något om själva bloggen då jag är strikt emot meta-inlägg. Nu kände jag dock ett litet behov av att förklara mig. I fortsättningen kommer jag alltså att blogga, inte regelbundet, men åtminstone oftare. Ta det som ett löfte.

När jag ändå är här vill jag passa på att tipsa om gårdagens största nyhet som även tog sig in i vanliga Metro.

Idag åt jag renskav till lunch.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Oj va kul.., jag läste nyheten i Metro och tyckte det lät knasigt. Är det du som har valt bilden? Hoppas det...

Aron sa...

Åh, jag är så ledsen att göra dig besviken. Men det är webbchefen Martin som valde bild. Om du googlar på minotaur tror jag det är den första bild som kommer upp.