fredag, september 07, 2007

Ricky i London

Jag har lite svårt att koncentrera mig på jobbet. Om bara några timmar bär det av. Planet lämnar Skavsta 21.40 om allt går som planerat och förhoppningsvis har tunnelbanan kommit igång när vi är framme. Det blir till att lägga sig direkt vid ankomst till vårt hostel som ligger någonstans i Bayswater. Dagen därefter är den stora dagen. Dagen för den här mannen:


Det kommer med största sannolikhet bli fantastiskt. Och om det är i närheten av lika bra som Animals och Politics så är succén redan ett faktum. Ricky Gervais är bevisligen en av världens roligaste människor och att få uppleva honom från andra raden känns fortfarande lite overkligt.

Först på söndag eftermiddag är jag åter i Stockholm. Då har jag en dag på mig att smälta gårdagens humorattack och låta träningsvärken i magmusklerna lägga sig. Sedan är det raka vägen in i ekorrhjulet igen. Are you havin' a laugh?

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Vi ska fara och se honom den 14:e och har också kanonplatser! :D Jag har suttit bakbunden med ögonbindel i ett rum med igenspikade fönster och fått all mat inskjutsad till mig under dörrspringan den senaste månaden för att inte låta mig frestas att titta på några klipp på Youtube.

Nu borde Stephen också få en egen ståuppshow snarast, för han är nästan den roligare och mer kvicktänkte av de två i Podcastarna tycker jag. Ha det så kul därborta och rapportera gärna vad du tyckte sen!

He went: "That's everything, let's have a look... BRILLIANT!"

Aron sa...

Stephen är verkligen rolig men någon man skulle kunna lyssna på i timmar är ju Karl Pilkington. Honom skulle de bara kunna sätta på en scen och låta prata om vadsom. Jag kan dessutom avslöja att du får en gratis exklusiv podcast på din plats vid showen.