tisdag, maj 29, 2007

Misshandlad på Gärdet

Om bara några timmar ska jag bege mig till Gärdet och hem till en främmande människa för att provligga hans säng. Såhär lät det på telefon igår:

Sängperson: Jag jobbar ju mellan nio och sex..
Aron: Okej, men då kanske jag kan komma lite efter sex?
SP: Nej, vet du hur vi gör, alltså, mellan sju och åtta brukar jag se på Cops.
A: Oookeej..
SP: Jag tycker bara det är så kul att se folk få stryk på teve, haha!
A: (nervöst skratt)
SP: Jake är helt fantastiskt bra alltså. Men du skulle kanske kunna komma vid åtta då?
A: (svälj) Javisst.

----------

Dagens Håkan är Nina Simone - Do What You Gotta Do:

I've loved you better than your own kin did
from the very start. It's my own fault
what happens to my heart
You see I've always known you'd go..
Brännö Serenad:
Det är mitt eget fel
vad som än händer med mitt hjärta
För jag har alltid vetat att du inte skulle stanna (stanna)
Fortfarande över Isley Brothers stråkar.

2 kommentarer:

MLI sa...

Hahahahahahaha.

Okej. Se till att nån skjutsar dig. Innan du går in ringer ni varandra. Sen låter du mobilen ligga påslagen i fickan så att din kumpan kan slå in dörren så fort han hör nåt obehagligt ljud.

Anonym sa...

Det kommer antagligen att göra riktigt ont.
/ Mattias